Brodyr

Nu har jag fått blodadtand för det här med brodyr! Åh älskar det men gisses så svårt det är, och pilligt.

Det är ändå roligt att få lära sig något nytt och youtube är min bästavänn i sådana lägen.

Om det är något jag verkligen gillar så är det att prova nya saker, drömmen hade ju varit att få skapa hela dagarna.
Men vägen dit är lång, och möjligen väldigt krokig. Jag är just nu så splittrad med allt jag vill göra, så om någon vet hur man får fler timmar på dygnet får gärna hojta till!

Nu har jag påbörjat en brodering som ska sitta på en jeansjacka åt oliver. Har inte kommit så långt det går faktiskt hyfsat bra. 

Det ska bli en tiger men ljusa färger.

Mönstret hittade jag påInstagram, av en kvinna jag följer.  

Instagram och pintarest är mina största käller till inspiration . 

Där kan man verkligen hitta allt mellan himmel och jord.

När min sambos farmor gick bort fick jag ärva lite tyg och garn, men även några brodyr saker som ring och lite tråd. 
Hon har verkligen varit duktig på att handarbeta och i tyg gömman hittade jag så vackra broderad blommor. Det var då idén om att försöka sy fast dessa på jeansjackor. 

visst är den vacker . 

Vilket otroligt jobb hon lagt ner på denna. Nu inväntar jag bara jeans tyg som jag beställt från stoff och stil.
Hade hoppats på att hinna få det innan veckans slut, men det verkar som att jag får vänta.

Allmänt | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad roligt! :D

Upp