Våren närmar sig.

Äntligen börjar det bli ljusare på dagarna igen. Solen får mer än gärna titta fram hela dagarna nu tycker jag, det är nackdelen att bo uppe i norr. Men nu så börjar den bättre delen av året Våren. 
Eftersom vi fortfarande har kallt ut så har jag sytt lite tröjor till Oliver men i mera vårfärger. Modellen på tröjorna är ett raglanmönster från en ottebre tidning( typ samma model som dem har i flera tidningar).
 Men för att göra tröjorna lite mer personliga har jag målat på en tröja och satt tryck på två andra.
 
Denna tröja målade jag med färg från Panduro, tröjan går att tvätta i maskinen ( vilket är ett måste!)
 
 
På den  här tröjan sydde jag fast en luftballong med ett tryck på våran hund, tycker personligen att den vart finast av alla tröjorna.
 
 
 
 
Och så sist ut den sista tröjan som vart klar förra veckan. dock satte jag armbågslapparna fel så dom sitter på ovansidan av armarna, jag som var så noga och limmade och sydde fast så jag ej får lös dom igen så dom får sitta där haha.
 
 
 
 
Och sist en bild på mig och sonen som tyvärr har åkt på influensan.
 
 
Taco Hej
 
Allmänt | |
Upp