Gammalt blir nytt

Som jag nämnt tidigare så har min sambos farmor lämnat efter sig en massa tyger och garner,som jag fått äran att ärva <3


Nu var det sista tygbiten som blev en jumpsuit med korta ben. 
Mönstret är en bladning av ett Burdastyl och eget.  

Tyget är av okänt material men det är lätt men även lite tyngd i det samt stretch. 

Jag funderar vad man skulle ha haft under typ som bh eller något för det känns som det är lite risk för boobflash när man ska springa med junior, kanske någon har ett tips åt mig ?

Drömmen i sommar är att få åka på en massa loppis och fynda en massa tyger med fina tryck ! Gärna vävda tyger faktiskt så att jag kan göra några jackor. Har ni några bästa loppis fynd? Kanske något ställe jag absolut måste besöka?



Det är inte alltid det går bra när jag stickar ibland (oftast) får jag repa upp i början ! Men då blir det bra sedan :)

Allmänt | |
Upp