Cigarett pants

Jag är helt såld på att sy matchande kläder. Tycker fasen att det är dags för sol och värme nu! Jag hinner ju sy kläder för ett helt kompani innan sommaren kommer haha.


Jag har haft ett tok blommigt tyg i min tyggömma som jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med. 
Men Tillslut kom jag på att jag borde test sy ett par cigaretter pants från gerties sews vintage casual, samt provat göra en knyt top som jag inte har något mönster på men tänkte att jag fri klipper lite .

Byxorna då ja dom blev jätte bra dock lite stora och är på gränsen till pyjamas byxor stil.

Men sjukt sköna ska egentligen vara lite stretch i tyget men dessa är ren bomull, så dom behövde vara lite större. 

Det är med dragkedja bak, jag gjorde den inte osynlig tänkte att det blir en snygg detalj att den syns men vet inte om jag tycker att det blev så snyggt ändå.

Jag körde även på en matchande top som sagt och den blev så jäkla bra så det blir fler av den. Här kan ni se hur jag gjorde den. Bara helt enkelt klipp långa band som jag fållat men en smal fåll. 

Allmänt | |
Upp