Pyjamas och en Onepiece.

Jag har sytt en pyjamas som Oliver ska få i födelsedags present av mig, lilla killen blir 2 år på tisdag 8 December.
Tyget är en stuvbit från ohlssons och knapparna har jag köpt från Aliexpress. 
För några månader sedan köpte jag en bankantare till min symaskin, man kan säga att jag minst sagt har fått kämpa med den.. Vi fungerar inte alls tillsammans, men nu har jag iaf lyckats kanta med muddtyg som är lite tjockare då fungerar den bra. 
Skulle vilja att det fungerar med tunnare tyger också men nu tar jag nog en paus från den ett tag.
 
Här nedan kan ni se pyjamasen fram och bakifån en ryktig julpyjamas!
 
Och här är onepiecen som jag hade tänkt ge honom i julklapp. 
Detta tyg har jag köpt från Rosahuset och så satte jag vinyltryck fram med Oliversnamn med regnbågensfärger.
Vinyltrycket är köpt hos GladaGrodan
 
 
Sy | |
Upp