Hängselbyxor

Just nu sitter jag ute och skriver och nästan all snö har smält (Äntligen!), ungen sover och solenskiner så just nu har jag det gött. 
Så med andra ord är bilderna tagna för någon vecka sedan, jag får sällan tid över att sitta vid datorn och just nu är det ända sättet för mig att föra över bilder från kameran. 
Men jag har faktiskt tagit på mig spenderar byxorna och investerat i en ny kamera en Panasonic GX8, dock verkar det som att jag får vänta lite på den.. men men den som väntar på något gott väntar ladrig för länge brukar man ju säga.
 
Jag tycker att det är så himla fint med hängselbyxor dock ganska opraktiskt men fint. Så jag slog på stort och sydde ett par åt oliver.
Tyget skulle jag egentligen sytt en jacka av men det vart aldrig av så då köre jag på byxorna här istället.

 
 
 
 
Allmänt | |
Upp