Ränder ränder

Men visst hår det inte annat än att älska ränder! Skulle helst vilja gå runt i randiga kläder hela dagarna. 

Jag älskar kläder med färg och mönster men fastnar alltid i samma gamla mjukisbyxor så typisk haha . Jag har iaf beställt typ världens snyggaste outfit från Asos, kolla bara så snyggt!

Visst hade man ju rent teoretiskt kunnat sy något liknande men ibland måste man väl få köpa färdiga plagg också? :) 


Åter till ränder, jag beställde ett viscos tyg med ränder från stoff och stil tidigare och nu äntligen har jag klippt och sytt i tyget. Och vad blev det då jo ett par byxor åt mig! 

Men ni ser ju stora och små ränder kan det blir mer underbart? Mönstret är av ritat av ett par byxor jag har med små förändringar längs vägen, dock ångrar jag att inte la till fickor.


Nu är frågan den att jag har ca en halv meter tyg kvar ska jag göra ett par shorts åt mig eller ett par matchande byxor åt oliver?

Allmänt | |
Upp