Vad jag gör just nu.

Jag har sytt klart mammas födelsedags present för någon vecka sedan, så nu håller jag på med pappas. 

Mamma ska få sin i helgen så efter det kan jag visa upp den! 
Men isf pappa ska också få något hemma sytt. 
Har precis broderat klart och gisses vilket pyssel, det blev lite skevt och olika storlekar 😂 men man säger ju att övning ger färdighet, så för att vara mitt första försök är jag mycket nöjd. Här kommer iaf ett smakprov 

Ja och vad håller jag mer på med. 

Fick ärva några jätte fina tyger av Andreas farmor när hon gick bort son jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med.
Men sen slog det mig varför gör jag inte ett Linné av detta vackra tyg.

sagt och gjort nu har jag klippt ut delarna till linnet. Det blir en lössittande modell, vilket jag tycker är skönast att ha. Dock är tyget ganska genomskinligt så det kanske blir att ha ett vitt Linné under också. 

Allmänt | |
Upp